Karanlığını da sev aydınlığını sevdiğin kadar… Gördüğün her şey sensin şu toprak da yıldızların parıltısı da… Etrafındaki her şey senin vechelerindir ve hepsi de seni gerçeklemek için bir bir görünürler gönlüne… Ayırma bölme kıyaslama can, bunlar hep nefsin işleridir… Bütünle Bir’le varlığında el-Vedûd ile demle♥
Buket Serdaroğlu

Doyum sağlayacak kadar bir amaç.
Geçinebilecek kadar bir iş.
Temel ihtiyaçlara yetecek kadar zenginlik
Gürültü – patırtının ortasında sükunetle dolaş… sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma… Başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış… Sana bir kötülük yapıldığında, verebileceğin en iyi karşılık unutmak/bağışlamak olsun…. Bağışla ve unut…. Ama kimseye teslim olma…. İçten ol .. telaşsız.. kısa ve açık seçik konuş. Başkalarına da kulak ver… Bilgisiz ve cahil oldukları zaman bile dinle onları ÇÜNKÜ…… Dünyada herkesin bir ÖYKÜSÜ vardır….!!!!!!!
Alıntı
Bazen Öyle Bir Noktaya Geliyorum ki;
Bir Çok Şeyin Adını Koyamaz Oluyorum..
Dost, Düşman, Aşk, Öfkem ve Neşem Hepsi Birbirine Karıştı..
Net Olan Bir Şey Var ki;
Kalbim Yumuşadıkça İnsanlar Daha Bir Acımasızlaşıyor..
İşte Bu Yüzden Artık Kabuğum Daha Bir Sert..
Attığım Adımlar Ürkek ve Yavaş..
Hayallerim Sınırlı..
Kalbimin Anahtarı ise Sadece Samimiyet..
Gerisi de Allah’ a Emanet.