ENERJİNİZİ TÜKETEN SEYLER


•Kendinize vermiş olduğunuz fakat bir türlü tutamadığınız sözler
•Kullanmadığınız halde evinizde, işyerinizde bulundurduğunuz her türlü materyal.
•Görüşmek istemediğiniz halde “ayıp” olur düşüncesinden ötürü iletişim halinde olduğunuz herkes.
•Geçmişinizde affedemediğiniz, hala zihninizde kavga halinde olduğunuz aile fertleri ve kişiler.
•Evinizde sizi bekleyen fakat bir türlü vaktiniz olmadığı için yapamadığınızı ifade ettiğiniz birikmiş tadilat veya işler.
•İstemeyerek giriştiğiniz her türlü proje.
•Sevmediğiniz fakat “kim sevdiği işi yapıyor ki?” dediğiniz işiniz .
•Her türlü dağınıklık.
•”Yarın yaparım” diyerek ertelediğiniz, her yeni hayaliniz.
•Canınızı sıktığı halde görüşmeye devam ettiğiniz herkes.
•Her yıl ertelemeye yöneldiğiniz ya da bir görev misali gittiğiniz tatiliniz.
•Yapamadığınızı, başaramadığınızı düşündüğünüz her şey. (hayallerinizdeki işiniz, hayallerinizdeki eşiniz, hayallerinizde yaşamak istediğiniz yer…)
• “Hayır” diyemediğiniz, iyi niyetli olduğunuz için yaptığınızı sandığınız her şey.
•Mutsuzluğunuzdan kaynaklı gösteremediğiniz performans.
•Tutamadığınız her türlü söz.
• “Keşke” diyerek hayıflandığınız her şey.
•Vermek istediğiniz ama bir türlü veremediğiniz cevaplar.
•Sağlığınızla ilgili aldığınız ama bir türlü uygulayamadığınız kararlarınız. ( spora gitmek…)
•Vermek istediğiniz kilolarınız.
•Cevaplamadığınız mailler.
•Tamamlanmamış, ötelediğiniz, ertelediğiniz, sizi yiyip bitiren her şey!
Alıntı
Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Beni Seven Böyle Sevsin…

Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

Karanlığını da sev aydınlığını sevdiğin kadar…

 

Karanlığını da sev aydınlığını sevdiğin kadar… Gördüğün her şey sensin şu toprak da yıldızların parıltısı da… Etrafındaki her şey senin vechelerindir ve hepsi de seni gerçeklemek için bir bir görünürler gönlüne… Ayırma bölme kıyaslama can, bunlar hep nefsin işleridir… Bütünle Bir’le varlığında el-Vedûd ile demle♥

Buket Serdaroğlu

Hanım Nerden Geliyor?

Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

İnsanın asıl karakteri eline kuvvet geçtiğinde ortaya çıkar…

Mutluluk için reçetemiz…

Doyum sağlayacak kadar bir amaç.
Geçinebilecek kadar bir iş.
Temel ihtiyaçlara yetecek kadar zenginlik

İş ve eğlenceyi dengeleyecek kadar sağlıklı bir akıl.
Birçok insanı beğenecek, bunlardan birazını da sevecek kadar şefkat.
Kendini sevecek kadar öz saygı.
Muhtaç olanlara verecek kadar iyilik duygusu.
Zorluklarla yüz yüze gelecek kadar cesaret.
Sorunları çözecek kadar yaratıcılık.
Her an gülecek kadar mizah duygusu.
İyi bir yarını bekleyecek kadar umut.
Hayatı bütün değerleri ile yaşayacak kadar bir sağlık.
Sahip oldukların için şükran duygusu.
Alıntı
Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

Dünyada herkesin bir ÖYKÜSÜ vardır….!!!!!!!

Gürültü – patırtının ortasında sükunetle dolaş… sessizliğin içinde huzur bulunduğunu unutma… Başka türlü davranmak açıkça gerekmedikçe herkesle dost olmaya çalış… Sana bir kötülük yapıldığında, verebileceğin en iyi karşılık unutmak/bağışlamak olsun…. Bağışla ve unut…. Ama kimseye teslim olma…. İçten ol .. telaşsız.. kısa ve açık seçik konuş. Başkalarına da kulak ver… Bilgisiz ve cahil oldukları zaman bile dinle onları ÇÜNKÜ…… Dünyada herkesin bir ÖYKÜSÜ vardır….!!!!!!!

Alıntı

İnsanın kendi sızlanmalarına kesin bir son verecek cesareti olmadığı sürece

 

İnsanın kendi sızlanmalarına kesin bir son verecek cesareti olmadığı sürece ayni filmi defalarca seyretmeye hazır olmalıdır…

UYKUSUZLUK…


İki arkadaş yıllar sonra karşılaşır. Birinin saç sakalı birbirine
karışmış. Gözlerinin feri sönmüş.Bitkin halde. “Bu ne hal” der
öteki.”Sorma” diye dertli dertli başlar, bitkin olanı. “Uyku sorunum
… var.” ” Erken yat. madem.”
“Sorun da orada başlıyor zaten. Saat sekizde uykum geliyor. Yatağa yatıyorum. Hemen gözlerim kapanıyor. Kapanır kapanmaz da kendimi koca bir TIR’ın direksiyonunda buluyorum. Zeytinburnu’nundan yükü sarıyorum.
Bakıyorum Edirne’deyim. Geç oradan Bulgaristan’a. Sofya’da mal
indiriyorum. Yeni malı yüklüyorum, aynı hızla, gene Zeytinburnu’na
geliyorum ki, sabah olmuş. Turşu gibi kalkıyorum yataktan. Bu, her
gece böyle.”
“Aaaa” der arkadaşı. “Benim bir ruh doktoru arkadaşım var. Kartını
vereyim. Bir dene, belki faydası olur.”Adam doktora gider son bir
ümitle. Doktor uzun uzun dinler. Sonra anlatır:”Bu gece
Zeytinburnu’ndan çıktığında, Florya’daki benzin istasyonunda seni
bekleyeceğim, sorunu da çözeceğim, merak etme.”Adamın pek aklı basmaz ama, uykuya dalar dalmaz, malı yükleyip yola çıkınca, Florya benzin istasyonunda doktora sahiden rastlamaz mı?. Durdurur TIR’ı..
Doktor yanına gelir.”Tamam” der. “Senin yolun bu kadar. Bundan ötesi bana ait. Hadi in.”Adam TIR’dan iner. Ondan sonra ve o günden sonra, artık rahat rahat uyur ve yeniden , sağlığına kavuşur. Birkaç hafta sonra, bu defa o, uzun zamandır görmediği bir arkadaşına rastlar.
Bakar tıpkı kendi eski hali. Bitkin zavallı. “Hayrola” der.”Vallahi
uyku sorunum var” der, öteki. “Gece sekizde uykum geliyor, yatıyorum.
Beş süper manken. Sharon, Claudia, Cindy, Naomi, Laetitia!. Sabaha kadar onu giyip öbürünü çıkartıyorlar. Defile üstüne defile. Üstelik giydirip soymak ta benim işim. Yani keyifli olmasına keyifli de, bittim birader. Çıldırmak üzereyim.
“Tesadüfe bak” der, bizimki.
“Benim de benzeri bir sorunum vardı. Bir doktor tavsiye ettiler,
gittim. Bir seansta çözdü. İşte kartı, bir de sen dene.
“Bir hafta sonra iki arkadaş tekrar karşılaşır. Bitkin adamın hali eskisinden beter.”Ne oldu yahu? Gitmedin mi benim doktora?” der, bizimki.
“Gittim gittim. Gitmez olur muyum?.. Bu halimin sebebi O zaten. Senin de, doktorunun da Allah layiğınızı versin!..
“Ne oldu yahu, anlatsana. Alamadı mı kadınları senden?”
“Daha ne olacak?. Senin doktor benden kadınları aldı almasına da. Altıma bir TIR verdi. Her gece Zeytinburnu-Sofya gidip geliyorum
Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »

Tam hatalarımdan ders alıcam ; çalışmadığım yerden çıkıyor sorunlar, sonra vazgeçiyorum…..

Tam hatalarımdan ders alıcam ; çalışmadığım yerden çıkıyor sorunlar, sonra vazgeçiyorum…..
😦

Ruhsal Büyüme... kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

İnsanın dostu da düşmanı da kendisidir…

İnsanın dostu da düşmanı da kendisidir…

EyvaLLah KeLimesini Seviyorum GeLenede Yakışıyor Gidenede ! ; )

 

 

 

EyvaLLah KeLimesini Seviyorum GeLenede Yakışıyor Gidenede ! ; )

Kalbimin Anahtarı ise Sadece Samimiyet..

Bazen Öyle Bir Noktaya Geliyorum ki;
Bir Çok Şeyin Adını Koyamaz Oluyorum..
Dost, Düşman, Aşk, Öfkem ve Neşem Hepsi Birbirine Karıştı..
Net Olan Bir Şey Var ki;
Kalbim Yumuşadıkça İnsanlar Daha Bir Acımasızlaşıyor..
İşte Bu Yüzden Artık Kabuğum Daha Bir Sert..
Attığım Adımlar Ürkek ve Yavaş..
Hayallerim Sınırlı..
Kalbimin Anahtarı ise Sadece Samimiyet..
Gerisi de Allah’ a Emanet.

Everyone Seems Normal Until You Get To Know Them…

Sen Yeter ki EMPATİ kurmak iste. Bir yolu bulunur elbette…